Life according to Anna.

Detta har jag lärt mig de senaste dagarna:

  • Det är supersvårt att klämma finnar när man har långa naglar.
  • Att folk runt omkring mig definierar mig som förvirrad.
  • Sen har jag lärt mig att jag glömt bort alla andra saker jag lärt mig. Aningen förvirrad, okej. Men nooog så irriterande.
Det var allt. Jag som tyckte jag lärt mig så mycket och skulle skriva ner allt, men se så snabbt det försvinner ur minnet. Vad ska man med minnet till egentligen? Om man ändå inte använder det menar jag.

Heeey, that´s me, the confused one.


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh vilken söt bild!Du e ju jättefin :)Kramis

2010-07-29 @ 01:26:09
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0