Weather God, thank you.

Jag tänker inte ens skriva om denna dag. Då blir det bara en mening. Jobbat, sovit & ätit kinapuffar. Så har min dag  nämligen sett ut. Jag kommer bli vansinnig på mig själv i morgon bitti när jag upptäcker att mackorna inte brett sig själva i kylskåpet, men vad stör det mig nu? -Nada. Jag är expert på att skjuta upp problem.

Imorgon däremot, imooorgon. Då drar vi ner till mamma. Ska mysa hela helgen, och tänka sig: 29 grader varmt på lördag. Eftersom en annan jobbade förra helgen så är detta helt rättvist. Väderguden, thank's for this!

Nu ska jag gå och sova igen. Kroppen hänger inte riktigt med mitt fartfyllda liv. Okej, 'fartfyllda' var kanske att ta i, men någon anledning måste jag ju ha som förklaring till varför jag är trött, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0