Work today.

God morgon världen.

Här sitter jag, i mammas kök. Ensam. Prosit är på upptäcktsfärd och resten av hushållet sover. Jag hittar inte mamma, så antagligen sover hon utomhus. Ja, det är så det går till här i Blekinge.

I eftermiddag ska jag arbeta ('arbeta' låter lite mer kraftfullt än löjliga 'jobba'). Det ska bli kul. Har ju varit ledig tre hela dagar nu. Men till helgen kommer jag befinna mig på la arbétos igen. Så dessa tre dagar är välförtjänta.

Nähepp, om man skulle gå och duscha, koka kaffe & börja packa? Så det är färdigt så det slipps att stressas senare. Förhoppningsvis hinner jag lägga in en rad till lite senare. Vi tittade ju på hus igår, och det måste ni få läsa mer om, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0