Äntligen.

Jag sitter vid mammas köksbord, dricker kaffe och käkar bullar. Mumma. Min nya telefon börjar sköta sig ganska bra. Efter många om och men har i nu börjat förstå varandra och ser på varandra med andra ögon. Det känns bra. Lillasyster var snabb och tog min gamla mobil. Men jag vann lite på det jag också för det minneskortet jag hade i den, fungerade inte i denna nya, men det minneskortet lillasyster hade i sin gamla, fungerade i min nya. Hängde ni med? I alla fall så har jag ju ett 8gb minne igen, i min nya telefon och lillasyster har också det i sin nya telefon. Kanon ju.

Nu ska jag dricka lite kaffe till, sen försöka reda ut mitt svintohår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0