Bästa kalaset ever.

Eftersom jag fortfarande inte kan bestämma mig för ifall jag fryser, eller svettas, har huvudvärk eller inte måste det ju varit en hellyckad fest igår. Min examensfest. Mina ögon är väldigt trötta idag. Jag vet inte om det beror på festen eller för att jag råkade hälla baby-olja i dem innan idag. Men tidigt i säng ikväll, för imorgon börjar jag äntligen jobba. Fantastico. Jag tycker inte mina bilder var särskilt bra ifrån igår, men jag ska ladda upp, lovar när jag väl orkar. Typ som imorgon kväll.

Nu ska jag leta upp en lånad film, sen slänga mig i soffan och kränga godis. Ciao.


Tack alla mina underbara vänner som kom igår. Utan er hade det ju varit dötråkigt. Tack för att Ni finns och gjorde min kväll igår.

Kommentarer
Postat av: Moster

Förlåt att jag inte kunde komma. Jag var med dig mentalt!

Pussar i massor!

2010-06-06 @ 20:36:25
Postat av: Modekatt

Åhh Stort Grattis till examen!!

Massa kramar

2010-06-07 @ 13:04:47
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0