Bil & Kattungar.

Jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Men några rader kan jag la orka med. Imorgon åker jag till mamma. På fredag ska hon och jag fönstershoppa. Jag ska titta på bil, även om jag inte har råd, men för skojs skull. Skulle bilhandlaren få för sig att han är min pappa eller något annat och ger mig bilen, ja, då tackar man ju inte nej. Men hur stor är chansen liksom?

Lillasysters katt har fått kattunge. Det tåls att skrivas. Så imorgon kväll (efter all träningsvärk jag lär ha efter hotet och våldet) ska jag gosa sönder den lilla rackaren. Den heter Tiger. Jag har bestämt det. Lillasyster gillar inte när jag bestämmer vad hennes katter ska heta men eftersom mina namn är mycket bättre än hennes, så blir det ju faktiskt mina namnförslag som väger mest. -På tal om katter ska jag nu, före packfortsättningen, gå ut och leta upp min lilla ögonsten.


Kommentarer
Postat av: Tutte

Haha, true true på det där med Neahs namn :)

2010-06-17 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0