Förvirrad och ur balans.

Ibland är jag förvirrad. Igår skrev jag inlägg i min gamla blogg. Inte för att lura er, nej bara för att jag är förvirrad. Men det är ju som vanligt liksom.

Nu sitter jag och väntar på mammastek. Alltså egentligen mammas stek, men mammastek säger man och det går fortare att skriva. Om man inte gör en lång utläggning om det vill säga. Mumma. Ikväll, om det inte blir för sent ska jag försöka ordna upp i alla kort jag har, så jag kan börja lägga ut lite. Jag vet att jag är dålig på det, och då blir bloggen inte riktigt bra heller. För tillfället mår jag inte så bra, och har inte gjort under en längre tid vilket resulterar i att bloggen tappat stinget en aning. Jag är medveten om detta faktum. Men när man inte är instabil och humöret aldrig når riktigt toppen är det svårt att fokusera på det roliga. Bloggen ska ju grunda sig i roligheter men jag är ledsen att den spårat lite. Det roliga kommer krypa fram snart igen, typ som små svampar. Jag lovar!



Varför inte ta ett smakprov på en skräckbild?


Kommentarer
Postat av: Dz.

Vad söt du är Anna!

2010-06-13 @ 14:36:45
URL: http://svejelaz.blogg.se/
Postat av: Moster

Finns här för dig!

Puss!

2010-06-13 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0