Härliga sommar.

Hej, hej bloggen. Nej, jag har inte glömt dig. Men när man blir behandlingspedagog får man ett mycket mer innehållsrikare liv. Okej, det startar kanske först när man börjar arbeta, men ändå. Förövrigt, ni i Skåne som läser min blogg, var snälla att hålla utkik efter eventuella jobb till mig i höst. Första, bästa tar jag. Lovar.

Idag har solen skinit hela dagen. Den som styr solen måste älska mig eftersom detta är enda veckan på hela sommaren som jag är ledig och det är sol hela tiden. Tänk om jag kan bli så brun och fin. Jag gör allt för detta faktum så dagen har spenderats utomhus från klockan nio i morse till fortfarande. Fast nu har jag fått på mig en tröja, vill liksom inte bränna mig för mycket.

Det är fredagsfräckis idag senare. Lovar att lägga ut en om en stund, när jag placerat mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0