Hårt igår.

Oj, oj. Det blev 'hårt' igår. Varför säger man så? Egentligen. Men i vilket fall som helst blev det bokstavligen hårt eftersom jag har blåmärken lite här och var. Ska man festa ska man göra det ordentligt. Enligt mig i alla fall.

Jag sitter fortfarande hos mamma och dilemmar (jag vet, ordet fanns inte, men nu finns det) om ifall jag ska åka hem till mina pojkar eller stanna kvar. Jag jobbar eftermiddag imorgon, så jag kan stanna kvar om jag vill. Och jag är väldigt, väldigt trött efter igår. Samtidigt längtar jag ändå efter grabbarna där hemma. Men det lutar mot att soffan här hos mamma kommer anfalla mig och hålla kvar mig. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0