Imorgon.

Den bästa dagen i mitt liv var faktiskt examensdagen. På riktigt. Men imorgon känns det som om examensdagen blir näst bäst. Förhoppningsvis. Tänk om jag har för höga förhoppningar inför morgondagens kalas och så går inget som man vill. Men egentligen, hur skulle det gå åt skogen när det är mina vänner som festar liksom? Helt omöjligt ju. Det kommer bli så fantastiskt bra, och kameran kommer gå på högvarv. Så ni kan få bild-uppdateringar sen. Åh, jag är så spänd. Tänker på imorgon hela tiden och vill att det ska vara idag. Men lägger mig tidigt så blir det imorgon ganska fort. Men först 'Så ska det låta'. Imorgon är det 'Melodikrysset' som gäller, det hinns alltid med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0