Kalas på lördag.

Jag tackar så hemskt mycket för alla Grattis-kommentarer. Jag ska svara, när jag orkar. Just nu har det varit mycket. Eller ja, jag och lillebror har solat halva dagen, men man behöver avkoppling ibland. Vi tvättade faktiskt samtidigt. Inte förhand, men ändå. Vi hängde upp förhand. Sedan åkte vi in till City Gross och handlade massvis med produkter till helgen. Produkter och produkter men snacks och juice i alla fall. Juicen är till för bålen. Faktiskt tur att pappa kommer redan på dagen så han kan hjälpa mig att blanda ihop att (ja, jag använder ofta ordet 'att' istället för 'det', tycker det låter coolare liksom). Jag och lillebror kom fram till att det faktiskt är ganska dyrt att ta examen...

Jag och min puss-katt.

(Ursäkta det stökiga golvet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0