Prickar.

Sitter nu hos min kära moder, åter igen. Dagen har bestått av solning och bilåkande. Lite sol har huden fått idag i alla fall. Jag kunde bara inte låta bli att köpa ett nytt nagellack idag heller. Baby blue-färg. Underbar färg. Men när jag kom hem kunde jag inte förmå mig att ta bort det gråa nagellacket så därför gjorde jag prickar ovanpå det istället. Det finns lösningar på allt.

Passar även till mina kläder om jag får säga det själv.

 

Imorgon drar vi till mormor. Eftersom det är så varmt så skonar vi Prosit genom att låta honom stanna hemma hos mamma istället för att åka bil. Lillebror har lovat att vara barnvakt... jag menar kattvakt. Tur att man har så snälla syskon.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var ju tjusiga prickar!!!

2010-06-24 @ 22:36:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0