Rån.

Jag vrålmyser hos min mamma just nu, med henne och lillasyster. Vi ska snart in och fixa "Prinsessan och grodan". Jag vill så gärna se den. En riktig mysfredag. Fredagsmys. Underbart.

Dagen började väl sådär. Banken i Olofström rånades och bomber och automatvapen var tydligen inblandat. Angelikas pappa är kändis nu efter att ha trakasserats av tv4. Hon känner jag, honom känner jag! Bara så ni vet liksom. Har aldrig sett så många polisbilar på en och samma gång i lilla Olofström. De parkerade illa också.

Vi gick lite i affärer, och jag hittade lite nya kläder. Inte alls så att jag har råd med det, men det hände ändå. Ni vet hur det kan vara.

Men nu ska vi åka, fredagsfräckisen kommer senare.


HÄR kan ni läsa om rånet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0