Så där lite småirriterat.

Ursäkta den sena och kommande korta uppdateringen. Detta beror på att 'vårat' internet som egentligen inte är vårat, utan tillhör huset intill inte fungerar. Då tar sambon min, mitt internet. Som om jag har tid med det när jag måste gå igenom hela inkorgen på min mail för att leta efter eventuella svar från arbetsgivare men ändå, till min besvikelse, endast hittar spam, spam, facebook, spam, facebook, facebook. Hur kul är det på en skala? Inte alls.

Till hösten ska jag banne mig ha eget internet som fungerar till alla datorer, samtidigt. Inte någon annans. Mitt, mitt, mitt. Tro nu inte att vi är inne och 'snor' internet från någon annan utan detta är de fullt medvetna om, men det är ändå surt att inte ha ett eget att styra över. Så det så.

Nej, nej, jag är inte bitter men att ögonen fortfarande svider och att jag antagligen tog brun-uran-sol istället för återfuktande kräm påverkar mitt humör aningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0