Så himla intressant.

Hej, hej söta läsare. Det svider i mina ögon. Fråga mig inte varför. Och fråga mig definitivt inte varför jag skriver det. Och om ni frågar mig varför ni inte ska fråga föregående frågor så är det för att ni inte kommer få något svar. Visst skrivs det intressant och läsvärt på min blogg?

Jobbet gick bra. Jag kom hem idag med. Underbart ju. Flickorna som hälsar på är och badar just nu. Tror de gör rätt i det, nu när solen legat på hela dagen. Antagligen varmt i vattnet. Men jag skulle ändå inte få för mig att hoppa i, eftersom det finns vattenormar. Kollegan på jobbet gjorde ju inte saken bättre genom att berätta skräckhistorier om hur ormarna jagar barn i vattnet. Brrr. Jag tycker i alla fall det är mysigt att ha lillasyster och Elin här på besök (för att byta samtalsämne). Bara för att ni ska tro mig så lovar jag att lägga ut en bild, antingen senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0