Sjuk, men aldrig feber.

Idag hostar jag och låter illa. Om vartannat fryser respektive svettas jag. Jag får aldrig feber men alla symptom som tyder på feber ändå. Det är ju himla bra att åka på en förkylning just nu. Imorgon blir jag hemma för att vila upp mig. På torsdag ska jag ju på utbildning och det är viktigt och därför måste detta släppa till dess. Dessutom har jag date med Nina på onsdag, så jag bara måste bli frisk. Jag har verkligen inte tid med detta.

Inatt fick jag inte luft. Jag vet inte om jag drömde eller om det var så men jag hade fullt med slem upp i halsen och luften kom inte igenom. Sån fruktansvärd känsla. Min hals känner sig ungefär som mina blommor antagligen gör. Uttorkade. Även om jag försöker dricka och äta mentol av olika slag så är jag fortfarande torr. Så himla jobbigt.

Men, nu ska jag lägga mig och vila i soffan. Skulle kunna ta en liten whisky för att döda alla bakterier. De säger ju att det hjälper, och whisky. Jag menar hallå? Varför inte liksom?


Kommentarer
Postat av: Moster

Säker på att det inte är allergi?

Puss!

2010-06-15 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0