Sommar. Nervös? Struma? Examen.

God morgon. Först: Dagens viktigaste: Min nya kategori är 'sommar'. Alltså, hälsa sommaren välkommen, för har jag skrivit att det är sommar, på bloggen måste det ju bli sommar. Annars uppfyller jag alla kriterier en lögnare har. Det vill säga det enda kriteriet, ljuga.

Åh, nu sitter nerverna utanpå min kropp. Fråga mig inte varför. Jag tycker inte jag, psykiskt, känner någon oro inför examen. Det ska bara bli skönt. Men min kropp säger en annan sak. Ni vet, hjärtklappning, kronisk nervositet och liknande symptom. Det kan ju också vara min struma som visar överlevnadstecken. Innan hade jag struma. Sedan hade jag tydligen inte det. Sen var det en annan läkare som sa att jag hade det och den senaste läkaren tittade utanpå halsen och sa: 'Nej, det har du inte'. Men hur kan han veta det utan att ta prover? Det visar sig inte på halsen på alla. Och, om det är struma, vad ska jag säga till läkaren om jag ringer? 'Hej, jag tror jag har struma, vad tror du?' Hej, vissa av dina kollegor påstår att jag har struma, andra inte. Vad tror du? Varför ska jag tro på dig?' Ja, eller något. Hur lägger man fram det liksom?

Nu ska jag i alla fall bege mig ner mot Växjö för ett avslutande seminarium, på den sista kursen på denna utbildning. Sedan är jag behandlingspedagog. Fantastiskt.



Nej jag kunde inte bestämma mig för vilken rubrik jag skulle ha. Verkligen ett flum-inlägg.

Kommentarer
Postat av: Moster

Är sååå ofatbart stolt över min behandlingspedagog.



Kramar i massor!

2010-06-01 @ 08:42:05
Postat av: Daniel

Ush hoppas på bättre tider. Snart e det sommar, vilket innebär vila hoppas jag!!

2010-06-01 @ 10:02:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: JENNY

Ja jag har nog kommit ur den, men nu händer det så jäkla mycket, så nu sitter jag knappt med datorn :c

2010-06-01 @ 10:32:05
URL: http://www.jennyjanssons.se
Postat av: Neah :*

Imorgon vet jag att de händer något ;)

2010-06-01 @ 14:39:40
URL: http://missnea.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Den vattenfasta är ganska ny tror jag :)!

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-06-01 @ 18:01:59
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0