Tonåringar på besök hela veckan.

Nu är vi på 'hemmaplan' igen. Vi fick med oss två söta flickor också (jo, jag kom också på hur det där lät). Lillasyster och lilla Elin är med och stannar hela veckan. Underbart med två städerskor i huset. Vi har så mycket tvätt som behöver bli ren. Dammning är alltid välkommet och skurning av golvet var alldeles för längesen det gjordes.

Jag skojade. Tror ni att en 14åring och en 15åring skulle göra det? Haha, nu var jag nästan rolig, va? Jaja, vi kan ju hoppas att de läser detta inlägg så kanske de förstår piken?

Skämt åsido. Det ska bli superkul att ha de två här hemma. Skönt med släkt och vänner på besök. På torsdag kommer mamma och kanske Mia också. Wünderbart.

Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka vara social, hur trött solen än gör mig (ni kan förresten kalla mig 'kräftan' idag, ni har min tillåtelse). Nu måste jag kika lite på 'Cry Baby'. Så underbar film och den visas just nu bakom ryggen på mig. Så, so long. Hörs imorgon efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0