Underbart.

Alltså, jag vet inte hur länge jag suttit här och försökt ladda upp en endaste bild. Mobilt bredband, hell yeah. Så, förlåt, men ni får vänta tills imorgon på bilder från i lördags. Jag har verkligen försökt. Säkert.

Idag har jag A R B E T A T hela dagen. Så U N D E R B A R T. Halva dagen var dock utbildning i programmet de använder sig av, inte lika kul, men skönt att det är klart så jag kan börja använda datorerna själv och slippa springa efter alla andra och slösa deras tid på att de måste signera och det ena med det femte. Nu kan jag göra allt (inte riktigt, men nästan) själv. Härligt.

Kom nyss hem, eller ja, för lite mer än en timme sedan, och tänka sig. Tre nya handväskor gav mig följe hem. Underbara dag. Åkte in efter jobbet, med mitt presentkort mina underbara vänner givit mig. Jag är bara så nöjd.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag fika med en väldigt älskad vän, sen ska jag bege mig till mamma. Det är det jag ska göra på min lediga dag. Underbart. Och på onsdag väntar jobb igen. Mamma har snabbare internet så förhoppningsvis ska det inte bli några problem med att ladda upp bilder där.

Nu (om jag fått bestämma): 2 & ½ män.
Nu: Jim's värld.

Jag vet inte hur många 'underbart' jag använt i detta inlägg. Säkerligen som ett missbruk, men jag har ärligt inte överdrivet. Jag menar vartenda 'underbart' jag skrivit. Sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0