10 dagar kvar.

Det var inte alls kul i öltältet igår. Antingen börjar jag bli gammal eller är alla som jag känner väldigt sena, i mitt tycke. Vi kom runt elva och det enda mina ögon kunde se var gamla gubbar och gummor i öltältet. Hur kul är det på en skala? Så, nej. Vi begav oss hemåt för att lösa korsord istället. Okej, jag är gammal. Nu ska vi snart åka och handla, sedan äta lite och sen beger vi oss mot Småland igen. Imorgon är det jobb som gäller. Jag trodde först att det skulle vara en C-tur, det vill säga kvällstur, men jag har en känsla av att jag bytte den turen mot en A-tur (dag-tur). Måste kolla detta så jag vet ifall jag behöver mat med mig eller inte.

10 dagar kvar till examen.

Kommentarer
Postat av: Dz.

Det har gått sjukt snabbt! Känns som igår när du sluta jobba och skulle börja plugga! :)

2010-05-23 @ 13:34:53
URL: http://svejelaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0