Åska.

God morgon mina solstrålar.

Idag ska jag jobba. I eftermiddag/kväll närmare bestämt. Kul kul. Så jag tyckte jag skulle få lite sovmorgon. Det tyckte inte D. Han ringde och väckte mig för han skulle kanske till Jönköping lite senare och behövde kläder. Så jag ska köra bort med dem till hans jobb sen. Före elva. Och, det ska jag väl hinna med.

Ja, här kommer förklaringen till det HÄR. Det är inte så att jag är datornörd, men internet vill inte fungera på stora datorn. Jag försökte och försökte men icke. På alla möjliga vis. Tills Sara kom in och sa att de dragit ut sladden inne i stora huset (dit vårt trådlösa internet behöver anslutas, eller nåt) för det ska åska. Jag ryser bara jag hör det ordet. Åska. Burr. Tur jag befinner mig på ett sjukhus sen. Jag vet inte varför, men det känns tryggare. Kanske jag borde dra ut sladden till D's dator. Om jag inte vill att hela den går sänder. Min kan jag ju använda utan sladdar så den är det ingen fara med. Tack för det mobila bredbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0