Behandlingspedagog, beviset på tre års slit inom universitetets väggar.

God morgon snyggingar.

Humöret är på topp. Nedräkningen är ju i full gång. 8 dagar och ungefär två timmar kvar, sedan kan jag kalla mig behandlingspedagog. Namnet i sig ser ju lite flashigt ut, om jag får säga det själv. Lite finare, men med namnet menar jag inte att vi är lite finare. Titeln jag kan kalla mig själv är ett resultat på tre års slit inom universitetets väggar, och DET är jag stolt över. Så det så.

Nu ska jag dra ner till Växjö, träffa underbara Emmy, dricka mängder med kaffe och på vägen tid ska jag samla på mig så mycket energi och motivation som bara går, för att göra bra ifrån mig, det här näst sista liksom.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hello! :) du har ju inte så många bilder på din blogg.. men du har ingen på dig själv som du vill maila mig? Kanske när du pluggar om du har någon? eller vad som helst liksom, frivilligt:)

tänkte lägga upp ditt inlägg om pluggångest på startsidan om det är ok?:D [email protected]

2010-05-25 @ 09:36:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jane

Hej hej!



Jag håller på att läsa upp min gymnasiekompetens (hoppade av) och funderar på att läsa vidare på socionom programmet när jag är klar. Det jag funderar på är om du gått den linjen före du läste till behandlingspedagog? Min tanke var att först läsa socionom programmet och sedan vidare inom behandlinsområdet. Vart läste du? Hur var upplägget? Mycket självstudier?



Hoppsan, blev lite frågor och jag har ännu mer i huvudet... :/ Hoppas du hinner svara och att du får en fin dag! =) Grattis till din examen!

2010-05-25 @ 11:14:17
URL: http://janehagman.blogg.se/
Postat av: hanna

hur har du gjort för att kommentera länken ska bli så stor?? tack :)



/exiback

2010-05-25 @ 12:37:41
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

WOOHO. plugg plugg plugg. härligt med VG och växjö is the shit :) hihhi kram

2010-05-25 @ 18:09:30
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0