Bjuden på middag.

Jag fick ett sms idag på jobbet. Det stod: Sugen på bli lite uppassad ikväll? Tänk att min telefon säger så himla snälla saker till mig. Självklart blir jag sugen på det. Så, jag är bjuden på middag ikväll. Tänka sig att jag hinner med det. Nej, sakta i backarna. Det är inte D som bjuder. Han är tydligen ute och spelar golf. När kommer du hem, frågade jag (via sms). Tillbaka fick jag: Vet inte. Kanon älskling. Hoppas du inte glömt att vi ska bort sen. Tänk vilken charm han lägger ner på att formulera sina sms. Jag hoppas jag messade precis när han skulle slå, så att han missade.

För övrigt kommer min nya drog, gällande huvudvärk, bli Ibumetin. Jag tog en sådan från landstinget idag, och kan ni tänka er? Värken är borta. Äntligen, efter tre dagars ofokuserat arbete. Äntligen.

Men, vi hörs sen, nu måste jag göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas huvudvärken håller sig borta, men inte sambon! Ha en trevlig kväll. ;)

2010-05-13 @ 16:55:59
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Anonym

det kan man verkligen säga, denna låten är hemskt!

2010-05-13 @ 19:37:41
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0