Blä för tandläkare.

Vilken tur att jag har min blogg. Jag hade helt glömt bort det här med tanden. Jag har liksom inte ont och så loggade jag in här och tänker 'Visst, fan. Tanden. Ring tandläkaren'. Jag avskyr tandläkare. Jag tycker de skulle passat bättre på en verkstad med alla sina verktyg. Jag är ingen bil med motor liksom. Men jag sa klart och tydligt att jag inte alls har ont, så det är ingen fara med mig. 'Ta alla akutfall först och mig när eller OM ni hinner', så jag slapp åka in idag i alla fall (jag är expert på att skjuta upp problem). Nu ska jag med andra ord leta upp min tandläkares nummer. Jag vet att det börjar på 0454 eftersom det är hemma hos mamma. Nästa fråga: När ska jag hinna åka dit? Ja, ja. Det löser sig. Om inte, så får jag ringa på morgonen och få en akuttid i Värnamo. Men som om jag orkar åka dit på morgonen liksom. Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla lilla vän, vart skrev jag att jag hatar tjejer? Du måste skämta som tror att man hatar ett kön? Haha herregud.

2010-05-31 @ 12:42:23
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Oj värnamo, my town =)

2010-05-31 @ 15:27:13
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0