Den hemska sanningen.

God morgon.

Idag är det Växjö som gäller. Vi börjar lite senare så idag kunde jag ta sovmorgon till, håll i er, halv sju. Det ni. Jag tänkte dela med mig av min dagliga morgonfrisyr (eller om ni så vill: morgonbestyr). Den är inte att leka med. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan spraybalsam.

En hälsning till D.

...och sedan lite smink på och voo-alla.

Ni ser sminkningen väl, med min braiga webbis, va?

 

Jag orkar nog inte sätta i löshåret idag. Det tar sådan tid, så omgivningen får helt enkelt stå ut. Å andra sidan har jag ändå inget bättre för mig den kommande timmen, men orka.

 

Det första jag tänkte igår när jag började skriva alla tre inläggen var att jag skulle påminna er om deklarationen, men glömde det naturligtvis på samtliga. Därför påminner jag er idag: Glöm inte att deklarera igår.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha du är en gammal vän och en GAMMAL vän ;) känn ingen press eller så ;p jag börjar också bli en gammal vän =p

2010-05-04 @ 12:17:16
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0