Det här med tid.

Äntligen har jag en gnutta tid att sätta mig ner vid datorn och skriva ett litet inlägg. Nej, nej, jag är inte sjuk men föreläsningen nu på förmiddagen är inställd, om jag inte minns fel, vilket ger mig lite extra tid. Och tur är väl det eftersom klockan ringde sju men jag gick upp långt efter det. Men i eftermiddag kommer jag befinna mig i Växjö.

Efter jobbet igår drog jag och D en snabbis till Ullared för att fixa lite smått och gått som vi behövde. Exempelvis en ny Desperate Housewives-box (D tjatade så himla mycket), en flytväst (jag åker aldrig båt utan flytväst), smink, ja och sen var det lite saker till min examensfest med. Det var enda dagen igår kände vi som vi skulle hinna till Ullared innan skolan är över. Det är aningen pressat nu med tid. Men det där ordspråket: Man får ta sig tid, är det jag försöker leva efter för tillfället.

Jag älskar att blogga och den senaste tiden har det fått skjutas åt sidan. Denna vecka är nog den värsta, men jag hoppas på tio gånger mer tid nästa vecka.

Nu ska jag ringa min Angelika eftersom jag inte hann svara innan. Vännerna är viktiga.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja de här me tid... jag skulle läsa igenom lite snabbt o läste: igår efter jobbet tog jag och D en snabbis..: när jag sen läste ullared fick jag börja om från början igen o då förstod jag... ;P

2010-05-18 @ 14:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0