Förvandling på en kväll.

Nu har jag målat naglarna och färgat håret. Ja,  lite så där impulsivt, precis som jag är. Inte en så dramatisk förändring som det låter, utan en mer utjämnande hårfärg och naglarna blev grymt snygga. Men ni får se dem imorgon när jag tagit bort allt överflödigt nagellack. Det vill säga om jag hinner innan skolan, annars har jag antagligen pillar bort allt nagellack under föreläsningen. Jo, jag har en sådan ovana. I alla fall grundade jag med vitt nagellack och sen la jag på mitt nya turkosa nagellack som min underbara moster skickade till mig. Och nej, tro inte att det är ett vanligt turkost inte. Nej, detta lurar ögat. Först ser man inte att det är turkost och så vinklar man fingrarna lite så är de helt plötsligt, i nytt ljus, superturkost. Det ni. Ingen har en bättre moster än jag. Färgen lurar till och med min web-camera (för det är ju så supersvårt) så naglarna ser bara vita ut. Men ska som sagt se om jag lyckas med en bättre bild imorgon.

Nåja, sov sött sen sötpotatisar. Är det förresten någon som vet ifall man spelar in en video med telefonen, kan man då skicka den till bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0