Fredagsfräckis Nr 6.



Jag höll på att glömma bort vår Fredagsfräckis. Det är ju faktiskt inte bra gjort. Jag har en förklaring: kopparslagare. - Slå upp det så förstår ni. Här är den i alla fall:


Mannen hade varit hos läkaren och fått ett stolpiller. Läkaren hade hjälpt honom med att sticka upp det första. På kvällen skulle frun hjälpa mannen med ett nytt piller. Hon la sin ena hand på hans axlar och förde in pillret med den andra handens pekfinger. Precis när det var klart gav mannen i från sig ett jättevrål.

-Gjorde det så ont? undrade frun.
-Nej, men jag kom att tänka på när läkaren hjälpte mig tidigare idag. Han hade båda händerna på mina axlar!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Hahahahahahahahahahaha den var bra!!

Va jag skrattade när jag förstod den sen :)))

2010-05-15 @ 14:27:54
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0