God morgon mina vänner. Vaknade vid fyra ...

God morgon mina vänner. Vaknade vid fyra idag har inte kunnat somna om. Ska strax gå och makea mig sen fara iväg till joppet. -Det är så jag låter idag. Täppt i näsan men det släpper nog snart. Prosit är redan ute och roar sig. Jag dricker lite Treo och hoppas på att det ska hjälpa idag. Fick ett tips av Jenny går om Treo och Alvedon. Ska prova det om inte denna lilla kur hjälper sen. Tur jag ändå jobbar på ett sjukhus. De har ju de allra flesta mediciner där. Var det många som kalasade igår då? Jag menar, de flesta, förutom jag och några få till, är ju lediga idag. Grattis lillasyster på namnsdagen förresten. Vi hörs lite senare idag beroende hur dags jag kommer ifrån jobbet. Ciao. Ps, ursäkta ifall all text nu blev ihoptryckt då jag inte vet hur man delar in texten i stycken via sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0