Har alla bloggtorka ibland, eller bara jag?

Hej hej, hemskt mycket hej.

Har vi inte alla våra dagar när vi inte riktigt har orken till att blogga eller är det bara jag? Det har varit så mycket denna helg med jobb och så vidare. Jag är heller inte riktigt smart eftersom jag inte tänker efter när jag säger att 'visst, sätt in mig på den tiden med' utan att tänka på att det var enda dagen på den veckan jag var ledig. Det vill säga nu på onsdag. Nej, jag är längre inte ledig då, utan jag jobbar. Men heej, pengar, money, pengar.

Sedan vill jag tala om för er att det är omöjligt att somna när man slutar jobba halv tio på kvällen och skall börja igen halv sju. Omöjligt är ordet. Så inatt har jag inte sovit mycket, en timme sammanlagt kanske. Så, ni kan nog tänka er hur trött jag är. Helt slut. Ska upp och hoppa klockan fem imorgon igen för att halv sju befinna mig på psyk. Därför funderar jag på att lägga mig klockan åtta ikväll. Eller är det för tidigt? Vi får se.

Jag tänkte att jag skriver en 'kom-ihåg-lista' på vad som hänt som jag sedan skall uppdatera er med.
  • Kalaset i torsdags.
  • Den snabba visiten hos Benny och Cissi.
Ja, om jag ska vara ärlig så är det bara de två 'extra-sakerna' jag hunnit med, förutom att jobba. Pluggat har jag också. Det kanske ändå inte är så kul att läsa om i och för sig.

Jag har dock fått reda på att ett akvarium för sjöhästar, det minsta, kostar ca 15000 riksdaler. Nej, det är inte en nolla för mycket där inte. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta med min nuvarande ekonomi.



Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Hmm vart sa dom att det minsta akvariumet skulle kosta 15000 kr? Jag har ett 33 l akvarium som man kan använda som saltvatten akvarium också och det kosatde inte så mycket. Sjähästar blir ju inte så stora så dom behöevr väll inte bo jättestort? Visst 33 l kanske är för lite men a 50- 100 l kan man väll få för mindre än 15000?

2010-05-16 @ 22:49:06
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0