Har ni undrat var jag tagit vägen? Jag ha...

Har ni undrat var jag tagit vägen? Jag har ju jobbat hela dagen. Så klart. D sitter i telefonkö till akuten. Han slog i handen förra veckan på jobbet så den svullnade upp, och nu kan han inte använda fingret för det är så stort. Så, så ser tydligen min kväll ut. En kväll på akuten. Nej, det är faktiskt inte säkert. Men kanske. Om inte så kommer jag gå igenom mitt och Emmys färdiga arbete. Gott, det sista arbetet före examen liksom. DET SISTA. Det ni. Fan vad vi är bra. Faktiskt. 9 dagar kvar nu. Men, jag lovar er att uppdatera er om var jag befinner mig sen. Blir det akuten kan jag ju känna mig som hemma egentligen. Känns som om jag nästan redan bor på sjukhuset. Men, examen om 9 dagar var det, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0