Hjälp, please.

God förmiddag.

Idag är det eftermiddagspass på psyk som gäller. Himla underbart. Jag har fått två uppgifter av D att göra innan rosa faran beger sig till sjukhuset. Det är att 1. Vattna blommorna & 2. Diska. Jobbiga uppgifter om ni frågar mig. Men D diskade ju faktiskt upp nästan allt igår, så så himla mycket är det inte. Vattna blommorna är dock mer jobbigt. Men jag ska försöka hinna med detta med.

Nu behöver jag även Er hjälp (igen). Vi låter samtalet övergå till tangentbordet. På vårt tangentbord har vi siffror till höger, brevid bokstäverna (som de flesta har). Ja, nu är det så att de slutat fungera, och jo, jag vet att det ska finnas en knapp som det står 'lock' eller något liknande på, men denna knapp existerar inte på detta tangentbord. Kan den heta något annat? Jag har i och för sej provat alla knappar, men ändå. Kan jag gå in i några inställningar på datorn? Hur får jag de att fungera igen? Om jag inte redan är det så kommer jag bli knäpp.


Prosit påminner mig mer än gärna att det är dags att vattna blommorna...





Kommentarer
Postat av: Erika

På mitt tangentbord heter knappen num lock.



Fin katt =)

2010-05-06 @ 19:30:16
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0