Hjärnskakning vs. Förkylning.

Det blir inte många inlägg idag. Min huvudvärk från igår ger sig inte. Jag har försökt brotta ner den med diverse tabletter så som Treo och Alvedon. Kaffe har även gjort en stark insats, men icke. Antingen sitter det i sedan igår eller ligger det en förkylning och lurar. Tre ord: Jag har inte tid. Ser Ni? Helt förvirrad är jag. Det är ju fyra ord. Nåja, nu ska jag huttra vidare under en filt med en kopp te och bara ligga. Imorgon är det arbete igen. Och jo, inbjudningarna är snart färdiga.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag brukar blanda en treo med två panodil! det är ett hett tips annars! :)

Kram!

2010-05-12 @ 18:38:44
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0