Imported person.

Just nu känner jag mig sååå viktig. Jag har arbetat hela dagen, fantastiskt, jag har städat i köket, jag har fikat med min sambo, vi har tagit en promenad, jag har beställt kurslitteraturen (ja, okej, det var sent. Dagen före kursstart, men bättre sent än...) och klockan är bara tjugo-över-sju. Det ni, gör om allt det där om ni kan. Nu ska jag sätta mig och plugga lite, det får ju liksom inte glömmas bort. Och så får jag inte glömma att skicka mitt späckade schema till min andra arbetsgivare så de vet när de kan ringa och kalla in mig. Vad då brist på jobb? - Förstår inte vad folk pratar om... Sedan ska jag mysa i soffan med mina pojkar.

Imorgon är det skola hela dagen, sen ska jag på promenad med Sara, sedan, antagligen, plugga. Onsdag, torsdag hittar ni mig på psyket (ja, för att förtydliga: där jag jobbar alltså) och sedan är jag ledig fredag, lördag, söndag. Tror ni kommer bli pluggande då? - Jag har inget annat val. Tre dagar i streck är jag ledig till helgen, det är nog det som kommer bli min semester detta året. Jabba.


Kommentarer
Postat av: Malin Hansen

Fin blogg du har!

Härligt citat!

Kram Malin!

2010-05-03 @ 20:37:59
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gud så du jobbar å står i!



Då har du säkert råd att bjuda mej på middag å en rosa drink!!!!

2010-05-03 @ 21:03:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0