Jippie!

Åh. Jag har suttit paralyserad ett tag här. Jag är med på blogg's förstasidan (blogg.se) angående min examen. Som om det inte vore nog med mitt dagliga tjat om min examen här, som borde ge er skavsår i ögonen, så finns jag även där också. Jag tackar Karin för detta, särskilt eftersom jag fått så fina kommentarer på grund av publiceringen. Så himla fina och stöttande. Ikväll lovar jag att svara på dessa. Vi ska strax åka och köpa partytält, inför examen såklart. Men ikväll ska jag (innan Desperate Housewives börjar, vill säga) svara på alla, och gotta mig i era läsvärda kommentarer.

En liten extra förklaring om mina känslor i det inlägget kommer också att läggas ut. Vissa kommentarer vill jag bara försvara lite, så inga missförstånd uppstår. Jag gillar inte missförstånd.

Sorry Emmy, jag skiter i vårt skolarbete ikväll, jag kommer inte kunna koncentrera mig. Men du förstår det, det vet jag.

Uupps, nu gick min sambo. Om jag ska med och handla tält får jag nog skynda mig ut nu. Men vi hörs sen.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Heddii

haha vi lider av samma "problem",jag tar examen om 3 veckor med. det är ångest och glädje på en och samma gång=)

2010-05-25 @ 20:02:02
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: Neah :*

Coolt (bilden) :D <3

2010-05-25 @ 20:07:50
URL: http://missnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0