Korsögon.

Kass uppdatering idag. Nästan ingen alls. Eller ja, ni kan ju få välja: Kassa inlägg, eller ingen uppdatering. Jag har suttit och läst hela, hela dagen idag. Mina ögon går i kors, jag luktar illa, jag har inte skrivit mina inbjudningar, sminket från igår sitter kvar, godispåsen har stått för nära mig hela dagen, så ingen middag för mig inte. Jag är och ser fullständigt bedrövlig ut. That´s life, my friends.

Nu tänker jag gå och duscha. Funderar på att göra något kul med håret men har inte bestämt mig än. Vi får la se. Om jag inte somnar i duschen kanske vi hörs senare. Om jag somnar i duschen drunknar jag antagligen och då ses hörs vi inte alls mer. Men förhoppningsvis orkar jag hålla ögonen öppna och näsan utanför vattenstrålen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0