Så där halvvaket flum.

Ett snabbt litet morgoninlägg hinner jag med. Jag menar Ni är ju Ni. Klart jag hinner det för Er skull. Inget fjäsk här inte. Nu är jag makead, påklädd, koffeinrik och redo för dagen. Den rosa faran kommer jag styra mot Växjö, och förhoppningsvis tar den mig hela vägen dit och hem. Inget fel på den, men det kan ju alltid uppkomma. Styrningen slutar fungera, gasen hänger sig eller att jag glömt tanka den. Man vet ju liksom aldrig. Om ni förövrigt är intresserad av en rosa golf kan ni få veta att den snart ska säljas. Bra annons Anna, bra. Först rabblar jag upp flera problem, men för att förtydliga så menar jag bilar i allmänhet. Tekniska ting går aldrig att lita på.

Jag laddar upp en liten bild på mitt nagellack, har nämligen inte fått väck allt överflödigt nagellack ännu. En sak jag måste öva på, att inte slabba så mycket med nagellacket.

 

God morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0