Skriv sagor.

Ja, jag tycker det är tidigt i alla fall. Nu ska jag strax bege mig av till jobbet, därför lite ont om inlägg på dagen, fler på kvällen. Jag tycker inte man ska blogga på arbetstid. Haha, klart jag tycker man ska. Kalla mig för feg svensk eller något annat om ni så vill. Men vi har faktiskt ganska mycket att göra, så jag tror inte ens jag skulle hunnit. Men jag lovar att skriva när jag stämplat ut.

God morgon på er! Skriv gärna en saga eller två för mig i kommentarerna, så har jag något kul att läsa när jag kommer hem. Thank's.

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Ja jag skulle nog skrivit nån saga men tyvärr jag e helt slut (har jobbat i natt).



Men hoppas du har haft en bra dag på jobbet!

& förresten jag e likadan skulle inte våga blogga på¨jobbet :))

2010-05-12 @ 08:15:53
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Karin

haha vet inte om jag har någon saga på lager, tyvärr, du får bli glad över min existens i dina kommentarer liksom:D

2010-05-12 @ 08:44:58
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0