Snart är det slut.

God morgon.

Äntligen blev kaffet färdigt. Det betyder att jag också snart kan bli färdig. Inte trött, utan tvärtom. Pigg och glad. Ska, om ca en timme, åka till skolan. Så Växjö är destinationen idag. Min lilla rosa fara tackar för alla komplimanger hon fick igår. Stolt blev hon och lovar att köra mig hela vägen till Växjö och hem där ifrån. Om jag tankar henne. Bara för det så kommer jag på att D lämnade nog inte tankkortet kvar hemma idag. Typical. Då får jag ringa honom och hoppas på att han har tid att lämna det till mig innan jag åker.

Nåja, ikväll ska jag lägga lite mer tid på era fina kommentarer och svara er. Jag har varit urkass på detta. Men nu så, och sen ska jag, eller nej, sen måste jag plugga lite grann. Det sista nu. 13 dagar kvar till examen. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh vad roligt att du tar examen snart!!

Din lilla rosa pärla var jättefin!

Tänkte också köpa en bil i rosa färg för några månader sen men så dagen efter så fanns den inte kvar :(

2010-05-20 @ 14:01:22
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0