Struma hit och struma dit.

Men Guuud så trötte jag är. Har bara suttit i skolan men om jag lägger mig nu, så somnar jag. Ett enkelt konstaterande. Ibland leker jag med tanken att åka till den där farbror doktorn igen och kolla min struma. Den är ju så konstig. Vissa läkare säger att jag har det, andra inte. Den senaste sa att jag inte hade det. Därför har jag trott på det. Men så trött jag blir nu, av ingenting, så verkar det som om jag i alla fall har den. Det torde ju inte skada att kolla i alla fall. Men hallå. Doktorn. Nej usch och fy. Det tåls att fundera på.

Jag tror att jag ska gå och ta en tupplur nu i alla fall. Mitt liv känns för tillfället som om det vore under kontroll och därför förtjänar jag det. Eller lägger jag mig och läser. Vi får se.

Vi hörs senare, babes.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah, samma här :)

2010-05-11 @ 15:15:43
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0