Tvätt vs. Film.

Nu har jag tömt tvättstället och burit upp alla kläder. Så det blir enklare att tvätta vidare imorgon liksom. Men min rygg gillade inte detta till fullo och D jobbar så honom kunde jag inte utnyttja, tyvärr. Tanken föll mig in att be Prosit, men jag la inte ner någon energi på det. Kändes inte som att det skulle leda någonstans.

Så. Nu sitter jag här, med en katt i fönstret och funderar (nej jag sitter inte i fönstret, katten) på om jag ska lägga in all tvätt i byrålådorna eller sätta igång (jo jag skrev 'på' istället för 'igång' först, men alla bara misstolkar då) en bra film och gå och lägga mig. Det lutar ganska mycket åt filmen faktiskt.

Mot kylskåpet skall mina ben få styra mig nu. Anna är hungrig. Lite salami så här på kvällen är ju aldrig fel, eller?

Han har sin egen stil, den lilla älsklingen.


Kommentarer
Postat av: Emy

2010-05-28 @ 23:36:44
URL: http://emyz.blogg.aw
Postat av: Emy

näää..killens kusin som är 2år hade lekt och trampat sönder den..så den ska på lagning imorn haha

Nej jag har tenta på torsdag, sen har jag examen på fredag...whieiee..sj då?

2010-05-28 @ 23:37:54
URL: http://emyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0