Anställningsintervju idag.

Okej, idag gäller det. Anställningsintervjun i Hässleholm. Ni minns mitt bekymmer? -Att jag inte visste vilket av jobben jag sökt som ringt mig angående en anställningsintervju. Faktiskt av en logiska förklaring: jag hade sökt flera jobb, plus att hon som ringde inte gav mig hennes nummer. Okej, kanske mitt fel att jag inte frågade om det, men ändå.

Nu, idag, nu vet jag vart jag ska. De ringde i måndags för att bekräfta att det är idag som jag ska grillas, samtidigt passade jag på att be om adressen denna gång. Jag kan inget mer än säga att ibland måste man ha tur, men tur eller inte så finns det fortfarande inget som rubbat på mitt uttryck "Allt löser sig alltid på något vis". Det stämmer ju, det finns liksom ingen annan lösning. Min plan B hade varit att köra ner till Hässleholm och stå där och hoppas på att de ringer fem över elva och skylla på trafiken och då be om vägvisning. Men det slipper jag ju nu. I måndags var det en sten som föll från mitt hjärta.

Så, nu ska jag göra mig i ordning. Kan man ha randigt på en sådan intervju? Jag har i och för sej inte så mycket att välja på. Men nu måste jag först ha kaffe så jag vaknar någon gång. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0