Tangentbordet.

God morgon.

Lite sovmorgon idag, för idag är jag ledig. Ledig hela helgen. Så jag tänkte gräva ner mig i plugg, så om ni letar efter mig, titta under böcker.

Nu ska jag tjata igen. Jag behöver hjälp med detta HÄR. Angående 'Num lock' på datorn. Är jag blind? Ni frågade efter bilder på mitt tangentbord och här kommer de. Kan ni se? Jag förstår verkligen inte mig på detta tangentbord. Jag har ju låst siffrorna till höger, men med vilken knapp? Var befinner sig min 'num lock' ? Om ni hittar den direkt kommer jag känna mig dum. Bara så ni vet liksom.










Fråga mig inte varför det tydligen står 'miniräknare' på displayen och ignorera den bit av papper som ligger bredvid och liknar en gammal ost.


PS, glöm inte att det blir fredagsfräckis senare.

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hmm, nej jag vet inte :/



sv: jodå, den var jättebra :)

2010-05-07 @ 09:56:48
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Malin

Ellerhur, det är så irreterande. men man vill ju inte sitta uppe hela natten bara för den där koppen liksom :P hehe

kram på dig

2010-05-07 @ 10:14:49
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Emil

Hello,



You can program the NumLock function to another key with SetPoint. To do this, load SetPoint, select a programmable key and choose 'Keystroke Assignment'.



Then, load the Microsoft On-Screen Keyboard (Start --> All Programs --> Accessories --> Accessibility --> On-Screen Keyboard). Press NumLock on the on-screen keyboard. This should be displayed in SetPoint in the Keystroke Assignment box. Click on Apply. You should now have a button programmed to perform the NumLock function.

2010-05-07 @ 20:50:41
Postat av: Emil

http://forums.logitech.com/t5/Keyboards-and-Keyboards-Mice/MX-5500-Numlock-plus-SetPoint-issues/m-p/224401

2010-05-07 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0